Dr. Cevdet Tuna:
“Orvos vagyok és hiszek hivatásom szentségében. Ennek ellenére új lehetőségek követése mellett döntöttem, és új összetevőket próbáltam ki új receptúrák feltárása érdekében. Az élet új lehetőséget adott nekem, amit elfogadtam, és ezt az utat választottam. Imádom a munkámat, amit életem során elvégeztem. Tekintettel arra, hogy mindez mit tesz lehetővé, hiszem, hogy sok ember számára kell enyhülést hoznom. Az életem és a munkám egy új lépés előre. Ez a filozófia meghozta újabb gyümölcsét. Hátra hagytam a FARMASI örökségének szépségét a következő generáció számára.”
A siker nem csupán a szerencsén múlik, hanem az odaadó munka és a sokéves tapasztalat eredménye. 1950-ben Dr. C. Tuna, családjával közösen, kozmetikai céget alapított, amely jó minőségű és „egészséges“ termékeket hozott el az embereknek, valamint stabil jövőt biztosított. A FARMASI gyár Omerli-ben, Isztambulban épült meg, dombokkal és erdőkkel körülvéve, több mint 2000 féle terméket gyártnak. Gyárainak területe 145.000 m² és light – tech integrált termelési berendezéseket alkalmaznak.Törökországban a vezető gyártó cégek sorába tartozik. Termékek széles skáláját gyártják, a dekor kozmetikától és parfümöktől kezdve, egészen az arc- és testápoló termékekig, szájápolási készítményekig, törlőkendőkig és háztartási, környezetbarát tisztítószerekig. Minden termék Dr. C. Tuna receptjei alapján készül, a termékek megfelelnek a fogyasztó egészségét védő megmagasabb szintű követelményeknek, független nemzetközi vállalatok tanúsítványaival rendelkeznek.
A FARMASI 123 országba exportálja termékeit, 365 millió fogyasztóval és több mint 50000 értékesítési hellyel rendelkezik. Sikerük titka nem csupán hatalmas gyártókapacitásuk eredménye, de Hatan Omer Tuna döntéseinek következménye, aki a FARMASI vállalat elnöke és a Tuna család második generációjának a tagja. Az ő ötlete volt, hogy termékeiket ne értékesítési vállalatokon keresztül árulják, hanem közvetlenül a fogyasztókkal dolgozzanak. 2010-től a FRMASI megváltoztatta értékesítési rendszerét és saját Multi-Level Marketing-et hozott létre, amely a Törökországban szerzett értékesítési tapasztalatokból merített. Ez a lépés dinamikusan beindította a FARMASI termékek eladását. Jelenleg a FARMASI termékeit 15 országban értékesítik MLM hálózaton keresztül, és az eladás mennyisége, valamint az országok száma gyors tempóban növekszik. A FARMASI nemcsak tartja a lépést a legújabb globális trendekkel, de saját laboratóriumainak köszönhetően a versenytársakkal szemben gyorsabban képes termékeit fejleszteni. A FARMASI a Tuna család három generációjának támogatását élvezve egyre magasabbra tör.
Dr. Cevdet Tuna Aranyszabályok:
- A termékek nem tartalmaznak parabéneket, triclosant és nehézfémeket.
- Nem tartalmaznak foszfátokat, formaldehidet és ftalátokat.
- Minden termék bőrgyógyászatilag tesztelt.
- Minden termék fejlesztése a FARMASI laboratóriumaiban történik.
- A termékek nem tartalmaznak állati eredetű összetevőket.
- Az összes gyártási folyamat megfelel a GMP (Good Manufacturing Practice) szabályainak .
- A termékekhez nem használnak védett és veszélyeztetett növényeket.
- A termékek nem tartalmaznak genetikailag módosított (GMO) összetevőket.
- Egyetlen terméket sem teszteltek állatokon.
- A ROLL-ON termékek nem tartalmaznak alumíniumot.
- A SkinTrends termékek az ECOCERT vállalat természetes ökológiai összetevőit tartalmazza.